tiistai 15. lokakuuta 2013

Omat kudotut nimilaput

Olen tässä jo pidemmän aikaa harkinnut omien nimilappujen hankintaa. Ehdin laittaa  hintatiedusteluja jo toiselle firmalle kun yllättäen minulle tarjoutui tilaisuus päässä kokeilemaan  kudottuja merkkejä ilmaiseksi. Laput tulivat täältä. Tämä mahdollisuus tuli kuin tilauksesta!
Tänään sitten tupsahti postilaatikkoon 100 kappaletta tilaamiani merkkejä. Taustaväriksi olin valinnut tummanharmaan (801) ja tekstiksi valkoisen (1). Fonttityyppi tässä on malli nro 252 ja nauha 14mm. Tämäkin on melko kapea, joten onneksi en tilannut 10mm nauhaa.
Väri vastasi hyvin odotuksiani, mutta fonttivaihtoehtoja olisin kaivannut valikoimiin hieman enemmän. Yksinkertaisempi kaunokirjainmalli olisi ollut enemmän minun makuuni. Kuvavalikoimasta sattui löytymään sopivasti hiiri, sehän tavallaan on minun tavaramerkkini :). Toimitus oli  mukavan ripeä ja merkit olivat minulla noin viikossa tilauksen teosta.
Sivusto oli todella helppo ja selkeä käyttää ainakin näiden kudottujen merkkien osalta.
Nämä vastaanottamani merkit eivät olleet silitettäviä . Jatkossa ottaisin ne sellaisina, sillä se helpottaisi paikalleen ompelua. Nyt jouduin käyttämään apuna kapeaa palttausnauhaa, sillä nuppineulojen kanssa ompelujälki oli ruttuista vaikka kuinka yritin. Minä tosin halusinkin nämä kiinni kokomatkalta. Jos näitä käyttäisi vaatteen sisäpuolelle nimikointiin, johon nämä ovat varsinaisesti tarkoitettu, niin silloinhan tuo päädyistä kiinniompelu riittäisikin.
Renkaaksi ommeltuina näistä saa hyviä ripustuslenkkejä huppareihin tai vaikka pyyhkeisiin ja patalappuihin. Myöhemmin tulen käyttämään myös niihin tarkoituksiin!

Nyt illalla ehdin kokeilemaan tuotetta seuraaviin töihini ja kivalta näyttää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti